ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Δες όλα τα προϊόντα που χρειάζεσαι για την φόρτιση των αγαπημένων σου συσκευών!

Categories :

Let’s connect

Δωρεάν αποστολή για αγορές 20€ και άνω

Γραμμή εξυπηρέτησης: 2155506374

Δωρεάν αποστολή για αγορές 20€ και άνω

Γραμμή εξυπηρέτησης: 2155506374

Αναζήτηση

Δωρεάν αποστολή για αγορές 20€ και άνω

Γραμμή εξυπηρέτησης: 2155506374

Εγγύηση

  /  Εγγύηση

 

Εγγύηση προϊόντων ROMOSS

Στην περίπτωση που συναντήσετε πρόβλημα με κάποιο προϊόν μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν, ώστε να το αντιμετωπίσουμε. Τα προϊόντα μας συνοδεύονται από εγγύηση 1 έτους. Η εγγύηση ισχύει μόνο για προϊόντα ROMOSS που αγοράστηκαν από την ROMOSS Greece & Cyprus ή από τους επίσημους συνεργάτες της (www.romoss.gr/stores). Αποδεικτικό της ημερομηνίας μέχρι την οποία ισχύει η εγγύηση του προϊόντος σας αποτελεί η ημερομηνία έκδοσης της απόδειξής σας, την οποία και θα πρέπει να διατηρήσετε. Σε περίπτωση αγοράς από την εταιρεία μας απευθείας, πολλές φορές είναι εφικτός ο εντοπισμός της απόδειξης ή του τιμολογίου από το σύστημά μας, αρκεί να μας δώσετε τον αριθμό παραγγελίας ή το ΑΦΜ αντίστοιχα.

Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας και εφόσον διαπιστωθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό ή προκλήθηκε αδικαιολόγητη δυσλειτουργία του, χωρίς την υπαιτιότητα του αγοραστή (προϊόν εντός περιόδου εγγύησης), θα πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή αντίστοιχο.

Η ROMOSS Greece & Cyprus είναι από τις λίγες εταιρείες που αναλαμβάνουν την παραλαβή του προϊόντος από το χώρο σας και κατόπιν τεχνικού ελέγχου την επιστροφή του σε εσάς. Αρκεί να μας ενημερώσετε ώστε να στείλουμε την εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε για να το παραλάβει. Κατόπιν ελέγχου που πραγματοποιείται εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά ή με email για το αποτέλεσμα και το εάν η συσκευή χρήζει επισκευής ή αντικατάστασης.

Σε περίπτωση που εντοπιστεί πρόβλημα στο προϊόν (εντός της διάρκειας της εγγύησης) και πραγματοποιηθεί αντικατάσταση προϊόντος, δεν επιβαρρύνεστε για τα έξοδα παραλαβής και αποστολής. Στην περίπτωση που κατόπιν τεχνικού ελέγχου διαπιστωθεί η ορθή λειτουργία της συσκευής, σας ενημερώνουμε αναλυτικά για τα συμπεράσματα του ελέγχου και σας προτείνουμε τις κατάλληλες οδηγίες ορθής λειτουργίας. Το προϊόν επιστρέφεται πίσω σε εσάς και επιβαρρύνεστε με τα έξοδα παραλαβής και επιστροφής που είναι συνολικά 8€.

Σε περίπτωση που θελήσετε να χρησιμοποιήσετε δική σας συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ για την αποστολή και παραλαβή εντός προϊόντος, μπορείτε να το κάνετε με δικά σας έξοδα και πλήρη αναγραφή των στοιχείων σας, ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Μπορείτε επίσης να φέρετε προϊόντα της ROMOSS Greece & Cyprus προς έλεγχο, στην έδρα μας: Ακροπόλεως 28, Περιστέρι. Ο χρόνος ελέγχου είναι και πάλι 5-7 εργάσιμες.

Παρακαλούμε αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη συμβατότητα των προϊόντων μας με τη συσκευή σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο 2155506374.

 

You don't have permission to register
X