ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Δες όλα τα προϊόντα που χρειάζεσαι για την φόρτιση των αγαπημένων σου συσκευών!

Categories :

Let’s connect

Δωρεάν αποστολή για αγορές 20€ και άνω

Γραμμή εξυπηρέτησης: 2155506374

Δωρεάν αποστολή για αγορές 20€ και άνω

Γραμμή εξυπηρέτησης: 2155506374

Αναζήτηση

Δωρεάν αποστολή για αγορές 20€ και άνω

Γραμμή εξυπηρέτησης: 2155506374

Παραγγελία Online / Επιστροφές

  /  Παραγγελία Online / Επιστροφές

Διαδικασία παραγγελίας

Η παραγγελία σας γίνεται μέσω του romoss.gr και με την προσθήκη των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, στο καλάθι αγοράς.

1. Πιέστε απλώς το κουμπί ”ΑΓΟΡΑ” που αντιστοιχεί στο εκάστοτε προϊόν. Η λειτουργία αυτή προσθέτει το προϊόν στο καλάθι αγορών σας και δεν σας δεσμεύει για την αγορά του, καθώς αν αλλάξετε γνώμη μπορείτε εύκολα να το αφαιρέσετε.

2. Στη συνέχεια, εφόσον έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, πατήστε στο μπλε πλήκτρο πάνω δεξιά στην οθόνη σας, όπου αναγράφετε η αξία των προϊόντων που επιλέξατε. Εκεί θα δείτε μία λίστα με το σύνολο των επιλογών σας καθώς και τη συνολική αξία των προϊόντων (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτό το στάδιο τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής (εφόσον επιλέξετε αυτή τη μέθοδο πληρωμής).

3. Συνεχίζοντας, πατώντας το πλήκτρο ”ΑΓΟΡΑ”, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία τιμολόγησης και παράδοσης. Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά. Αν θέλετε να πληρώσετε εσείς αλλά η παράδοση να γίνει σε άλλη διεύθυνση πχ αν πρόκειται για δώρο, τότε επιλέξτε ”ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ”.

4. Αν έχετε ζητήσει να εκδοθεί τιμολόγιο αντί για απόδειξη λιανικής, τότε το δελτίο αποστολής θα έχει ως τελικό τόπο παράδοσης τη διεύθυνση που θα συμπληρώσετε ως διεύθυνση αποστολής.

5. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να επιλέξετε τρόπο πληρωμής, ώστε να διαμορφωθεί και το τελικό κόστος της παραγγελίας σας.

6. Πατώντας το πλήκτρο ”ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, θα οδηγηθείτε:

Α. Στη σελίδα που σας ευχαριστεί για την παραγγελία σας, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο αντικαταβολής
Β. Στην σελίδα του Paypal, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο πληρωμής μέσω λογαριασμού Paypal (χωρίς επιπλέον χρέωση)
Γ. Πληρωμή μέσω EUROBANK (μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα οποιασδήποτε τραπέζης, χωρίς επιπλέον χρέωση)

Στη συνέχεια θα λάβετε αναλυτικό email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει, σχετικά με την πρόοδο της παραγγελίας σας.

 

Έξοδα αποστολής εντός Ελλάδος

Τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής, εφόσον εφαρμόζονται, αναφέρονται πριν την υποβολή της παραγγελίας σας και είναι απόλυτα σαφή και ξεκάθαρα.

Πολλά από τα προϊόντα του romoss.gr διατίθενται με δωρεάν έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι κάτω από το σχετικό όριο αξίας, τα έξοδα αποστολής που ισχύουν είναι τα εξής:

– Έξοδα αποστολής σε όλη την Ελλάδα: 2,5€ (για πληρωμή μέσω Paypal ή τραπεζικής κάρτας)

– Έξοδα αντικαταβολής: 1,5€ (για πληρωμή κατά την παράδοση του δέματος στο χώρο σας)

 

Χρόνος παράδοσης παραγγελίας

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας κυμαίνεται από 1-3 εργάσιμες στα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα.

Γενικότερα, για αποστολές εντός Αττικής και για τις μεγάλες πόλεις της επαρχίας, ο χρόνος είναι συνήθως 1 εργάσιμη και για την υπόλοιπη Ελλάδα 2-3 εργάσιμες.

Σε περίπτωση που δείτε την παραγγελία σας να καθυστερεί μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα, εκτός αν υπάρξει ειδική συνεννόηση (παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας).

 

Αποστολές προς Κύπρο

Τα έξοδα αποστολής στην Κύπρο εξαρτώνται από το βάρος του εκάστοτε προϊόντος. Παρακαλούμε επιλέξτε στο πεδίο “ΧΩΡΑ” την Κύπρο, στην φόρμα παραγγελίας. Στο σύνολο των αγορών σας, στο κάτω μέρος της φόρμας, φαίνεται το κόστος αποστολής των προϊόντων που επιλέξατε.

Σε περίπτωση που επιλέξετε παραπάνω από ένα προϊόντα στην παραγγελία σας, ενδέχεται να γίνει αποστολή του κάθε ενός χωριστά, για την διατήρηση των μεταφορικών σε χαμηλά επίπεδα. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα προϊόντα φτάνουν σε εσάς ταυτόχρονα ή με διαφορά 1-2 ημερών.

Ο χρόνος παράδοσης των αποστολών προς Κύπρο είναι 7 ημέρες. Δεν παρέχεται tracking number. Σε περίπτωση που χρειάζεστε tracking number, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε να σας ενημερώσουμε για το επιπλέον κόστος μεταφορικών.

 

Τρόποι πληρωμής

Οι τρόποι πληρωμής για τις αγορές σας είναι:

1. Αντικαταβολή
2. Πληρωμή με Paypal
3. Πληρωμη μέσω συστήματος συναλλαγών της Eurobank (μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα οποιασδήποτε τραπέζης)

Στην περίπτωση του Paypal / Τραπεζικής κάρτας, δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση πέρα από το κόστος μεταφορικών 2,5€. Για πληρωμή μέσω αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση  1,5€.

Αν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε δυσκολία στην πληρωμή της παραγγελίας σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Ασφάλεια συναλλαγών

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Eurobank e-Commerce” της Eurobank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

 

Εγγύηση

Στην περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα με κάποιο προϊόν μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας το συντομότερο για να το αντιμετωπίσουμε. Τα προϊόντα μας συνοδεύονται από σχετική εγγύηση 1 έτους. Η εγγύηση ισχύει μόνο για προϊόντα ROMOSS που αγοράστηκαν από την ROMOSS Greece & Cyprus ή από τους επίσημους συνεργάτες της. Αποδεικτικό της ημερομηνίας μέχρι την οποία ισχύει η εγγύηση του προϊόντος σας αποτελεί η ημερομηνία έκδοσης της απόδειξής σας, την οποία και θα πρέπει να διατηρήσετε.

Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας και εφόσον διαπιστωθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό ή προκλήθηκε αδικαιολόγητη δυσλειτουργία του, χωρίς την υπαιτιότητα του αγοραστή (προϊόν εντός περιόδου εγγύησης), θα πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο.

Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με δικά μας έξοδα, αρκεί να μας ενημερώσετε ώστε να στείλουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε για να το παραλάβει.

Παρακαλούμε αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη συμβατότητα των προϊόντων μας με τη συσκευή σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας υποβολής ερωτήματος που υπάρχει σε κάθε προϊόν, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά.

 

Επιστροφή / Ακύρωση Παραγγελιών

Στην περίπτωση που αγοράσατε ένα προϊόν (μη ελαττωματικό) και θέλετε να το επιστρέψετε, μπορείτε να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής (ευρωπαϊκή οδηγία). Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (4€).  Στη συνέχεια, θα σας επιστραφεί το πλήρες ποσό που καταβάλατε κατά την αγορά του προϊόντος, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας.

 

Περίπτωση άρνησης παραλαβής δέματος

Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το δέμα που έχει παραγγείλει με αντικαταβολή, βάση νομοθεσίας που προστατεύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν τον ικανοποιεί μπορεί βεβαίως στη συνέχεια (όπως περιγράφεται στην παραπάνω παράγραφο) να το επιστρέψει και να λάβει επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, ένα δέμα δε γίνει δεκτό, ή δεν το παραλάβει ο παραλήπτης με ευθύνη του, θα κληθεί να πληρώσει το συνολικό κόστος των μεταφορικών της επιστροφής του δέματος (4€). Σε αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί διαδικασία διεκδίκησης των χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους της όλης διαδικασίας διεκδίκησης τους.

 

You don't have permission to register
X